Uzumaki.sk

Tu máte možnosť zaregistrovať sa do nášho blogu.

nedeľa 22. apríla 2012

Někdo žárlí - Kapitola 2


,,Nesahej na mojí holku!´´Řve Kiba na Naruta ještě z dálky.,,Co si to dovoluješ?´´,,To byla nehoda!´´vysvětluje Naruto.,,Kibo!Nech toho to byla fakt nehoda!´´zapojí se Hinata.,,Ty se do toho nepleť!Ukážu ti co se stane,když mi políbíš holku!´´vyhrožuje Kiba.,,Už se bojim´´odpoví Naruto a začne rvačka.Sasuke se chytne za čelo a sám pro sebe si říká:,,Takhle to dopadnout nemělo.´´Když tu najednou se ozve pořádná rána a Sasuke se otočí a uvidí Kibu jak leží na zemi s krvavým nosem. *Ze všech stran slyší:,,rvačka,rvačka,rvačka!´´Ale to už Naruto dostal ránu do břicha a hned za tim Kiba a Hinata jen zbaběle kouká.Sakura přijde k Sasukemu a ten si jí všimne a políbí ji na rty.,,Co se děje?´´ptá se Sakura.,,No Naruto omylem políbil Hinatu a Kiba zuří.´´,,Aha a nechceš to třeba zastavit?´´No ještě chvilku počkam.´´Ale Hinata už to nevydrží a začne brečet a vběhne jim do cesty.Jenomže Naruto i Kiba zrovna měli nastavený ruce,že si dají navzájem pěstí a Hinata to schytala.,,Hinato?Hinato?´´slyší Hinata,když se probere v nemocnici.Vedle ní sedí Kiba,Naruto,Sakura a Sasuke.,,Super probudila se.´´vykřikne Naruto.,,Naruto,Kibo…odejděte prosím.´´,,Ale..´´vkřiknou oba.,,Jděte pryč!´´už důrazněji řekne Hinata a kluci poslechnou.,,Sakuro co se vlastně stalo?,,No kluci ti oba vrazili omylem pěstí.´´,,Aha.´´

Zatím venku:
,,Vidíš cos provedl?Kvůli tobě mě možná Hinata opustí!´´nadává Kiba Narutovi.,,Já?To ty si se na mě vrhl!´´Kluci se na sebe podívají až mezi nima jiskří.,,Nekoukej na mě tak!Ne to ty na mě čumíš!´´,,Grrrrrr!´´,,Jdu si koupit kafe!řekne Naruto a jde.,,Právě jsem to chtěl říct!´´předběhne ho Kiba.,,NE já tam budu první!Ani náhodou!´´Kluci běží k automatu a předhánějí se navzájem.Kiba tam dorazí první a vysmívá se Narutovi,jenomže Naruto řekne:,,Tak si kup kafe a já jdu koupit Hinatě nějakou kytku.´´a vyplázne na něj jazyk.,,To ani náhodou!´´zařve Kiba a rozeběhne se za Narutem a je mu jedno,že tam nechal kafe.,,To já jí dám Hinatě kytky!´´řve Kiba za Narutem.Běží k Ině do květinářství.Dorazí oba navzájem a vyhrknou na Inu:,,Nějakou krásnou kytku!´´,,Ááále..Pro koho to bude?Že by pro Hinatu?´´,,Ty už to taky víš´´ptá se vyjeveně Naruto.,,Ví to celá Konoha!Takže co to bude?Růže?Orchideje?Nebo snad Tulipány?,,Já chci růže!´´vyhrknou najednou oba stejně a zase se na sebe podívají s jiskrami v očích.,,Já jí koupim růže!Ne!já jí je koupim!´´Ina chudinka na ně kouká a vykoktá:,,T-tak co jí koupit oba růže,ale jinou barvu?Naruto ty bys jí mohl koupit růžovou jako symbol omluvy a ty Kibo bys mohl koupit červenou jako symbol lásky.´´,,Platí´´řekne s natčením Kiba a Naruto souhlasí.Koupí růže a běží zpátky aby tam byli dřív než ten druhej.Cestou se mlátí těma kytkami do hlavy,jenomže klučičí mozky si neuvědomily,že jim kytky opadají.Vtrhnou do pokoje a řeknou:,,Hinato omlouvám se!Jako kdyby to měli nacvičení…

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára